Kanatsiz_1_melek 1 senede 6 kimyasal daral geldi anladık normal hamile kalamıyoruz yumurta sağlıksız valla Buda ayrı bir dert olamayınca vucut rahatsizlaniyor 4 5 gun atıyor en az döngüde yoruluyorsun yinemi diye saçma sapan bir durumun icinde kaldim 😵💫😏😏
Kanatsiz_1_melek minikmucizem__ nediyecek yumurtalar zayıf embriyo oluşmuyor tup bebekte denemiştim 5 güne gelsene istenilen kıvama gelmemiş dedi parani harcama kalırsan kalırsın diyor 🙄
Aysel_krdg Kanatsiz_1_melek çünkü bende 2 kes üst üste geçirdim fakat yumurta kaliteliydi başka sebepten oluyormuş sperm takviyesi alıyoruz şu an bakalım nasip sizin spermleri kontrol ettirdiniz mi
Haptepsut Kanatsiz_1_melek canım sen de eşin de tamamen sağlıklı doğal beslenin hazır gıdaları hayatınızdan çıkarın, spor yapmalısın. Coenzim q takviyesi tavsiye ederim
Canimucizem Kanatsiz_1_melek genetik test verdiniz mi bir de beslenme olarak paketli gıdalar hazır yemekler yağlı yemeklerden kaçının sebze ağırlıklı beslenin yumurta kalitesini arttiran doğal besinleri araştırın benimde iki kere kimyasal oldu genetik test verdim ve isterseniz bir de avokadoyu araştırın tutunmaya çok yardımcı oluyormuş içinde ki besinler sayesinde tüp bebek süresinde de yardımcı diye okumuştum ben ikinci kimyaal sonrası hemen başladım her sabah yedim tabi Allah’ın takdiri ama hamile kaldım rahim filmi de çekilmiştim tekrar regly olmadan hamile kalmışım hala severek yerim bu arada sizde rahim filmini bı araştırın isterseniz
Meltemgunes Kanatsiz_1_melek kimyasal gebelik yaşamadım ama yumurtalarım çok kalitesizdi tüp bebek de şansın %20 görünüyordu denemedik hatta menepoz bekliyorduk 33 yaşında 1-2 yıl içinde başlaması bekleniyordu. Bu arada konudan bağımsız sağlıklı beslemeye geçtik paketli gıda gluten tüketmedim 1 yıl. Her sabah yumurta avokado ceviz badem salata yedim öğlen ev yapımı yoğurt vs. Evde sadece zeytinyağ kullandım her yere yemeğimi taşıdım Eşim bi ara dediki biz neden korunuyoruz zaten hamile kalamayacaksın bunu dedikten 3 hafta sonra hamile kaldım ikiz gebelik(ailem de ikiz yok ) ve sağlıklılar çok şükür dahiliye doktorum kadın doğumcu. inanılmaz şaşırdı bunun tek bir açıklaması var oda sağlıklı beslenme ve çocuğu takıntı haline getirmemiş olman dediler