Merhaba kızlar 36+5 hamileyim. Sabahları kalkarken çok fazla genital baskım oluyor. Evet bebeğin kafası artık aşağı dönmüştü doktor baskı artabilir demişti ama özellikle sabahları kalkıp yürümek aşırı zor olmaya başladı. Sizce doğumum mu yaklaşıyor yoksa bu süreçte normal mi?