SheeR Sema_28 ıkınıp kendinizi sıkmamanız gerekiyor genelde transferden sonra kabızlık görülebiliyormuş bana doktorum duphaston kullanabileceğimi söylemişti
27ozlem Sema_28 kabız olup ıkınmak yasak canım transferden sonra sana söylemediler mi? Bana duphalac şurup içebilirsin kabız olmamak için dediler tamamen bitkiselmiş
H88 Bende transfer 2.günü şiddetli kabız oldum sonrasında dupalc kullanmaya başladım ama bebeği şükür etkilemedi şuan 11+3üm bende ki ara ara kronikleşmiş kabızlığım devam ediyor