Bebegimvebiz Merhaba hamişler 🙋🙋 Ben kararsız bir hamiş olarak sizlerden fikir almak istedim🤦 Isparta şehir hastanesinde suda doğum ünitesi var.🤷 Ama Antalya da da özelde epidural normal doğum yaptırma şansları var 🤷 Sizce ne yapmalıyım karar veremedim 🙈
Cansuercan Bebegimvebiz ben olsam suda doğumu tercih ederim :) epidurlde biliyosun bicok anne bel agrisi kaldigini soyluyor
Nilfev_ Bebegimvebiz bende suda dogum yapmayi cok istiyorum bize en yapin ısparta var ve ben orayla görüşmek istiyorum sen kaç aylıksız canım karar verdin mi
Polikistikanne İmkanınız varsa suda doğum 👍🏻 Makalelerde bile faydasını saymakla bitiremiyorlar. Yaşadığım şehirde yada yakında olsa suda doğum tek tercihim olurdu ☺️ Su zaten başlı başına hayat demek ☺️ Hayırlı doğumlar 🙏🏼
Bebegimvebiz Polikistikanne sayılı şehir hastanelerinde varmış herhalde 🤷 çok isterim bütün hamişlerimiz bütün imkanlara sahip olsun 🙏💕
Bebegimvebiz Polikistikanne reinamm Rabbim bütün hamişlere kesisiz dikişsiz ağrısız sancısız hayırlı doğumlar yaşatsın inşallah 🙏💕❣️