Beyza8181 Kızlar bu ikinci gebeliğim. İlk gebeligimde düşük yaptim. Şuan 4+2 deyim sizce ne zaman doktora gitmeliyim
AsyaCngz55 Beyza8181 4+5 te keseyi görmüştüm ben. Ama garanti olsun diye 5. Haftada gidebilirsiniz folik asite başlatır doktorunuz hem keseyi görürsünüz kan verirsiniz değerlerinize bakılır.
Azra00 Beyza8181 daha önce düşük yaptıysanız bence gidin aksi durum olursa önlem alınmış olur her ihtimale karşı gidin bence
zeyneparacii Bende yeni öğrendim 4+3 olduk bugün😍mayısın ilk haftasına gün verdi doktor kan verdim çarşamba cuma da vereceğim hcg ye bakacaklar inşallah hersey yolunda ilerler 🤲🏻🤲🏻
AsyaCngz55 Beyza8181 o zaman çok da erken gitmenize gerek yok. 7. Haftada gidip hem bebeği hem kalp atışını dinlersiniz