Bernasnli Gebelikde lazer sakıncalı değil ama lazere gittiğinizden bişey anlamazsınız hormonlarınız yüzünden etki tesir yapıp çok kıl da çıkarabilir genelde güzellik merkezi hamileleri lazere almazlar. Daha önce lazerde çalışmış biri olarak söylüyorum gitmeyin doğumdan üç ay geçtikten sonra hormonlar eski haline dönünce devam edersiniz