MomBse evde tansiyon aletim var genelde düşük çıkıyor 9 ile 11 arası büyük küçükte 5,5 ile 6 larda kalp ilk 100 lerdeydi şimdi 75 85 ama dışarı çıkınca o şekilde oluyor,yürüyorum biraz yorulduğum zaman birden kalp hızlanıyor bayılcak gibi oluyorum miğdem falan bulanıyor. Buda yeni çıktı her ay bişey oluyor 😩sağlıkla geleydi bebişim