Bugraninannesiii Kızlar rüyamda doktoruma kontrole gidiyorum ve direk bebeğin pipisini görüyor. Kesin erkek bak bu da pipisi diye 😂 rüyalar tersine çıkar derler dimi bugün kontrol var 12+1 olduk görmesi Biraz zor sanki ama bakalım 😂
tazemommyy Bugraninannesiii aynı rüyadan bende gördüm rüyamda doktora gidiyorum 12 hafta 6 günlük cinsiyet belli mi diyorum ekrandan bak görünmüyor mu burda işte erkek diyordu ve tesadüf 12 hafta 6 günlükken gittim kız dedi. özeldeki randevumda da kesinleşti kızımız oluyor 😍 ben öğrenene kadar rüyamda hem kız hem erkek görmüştüm 😅😅
Papatyaaa__ Bugraninannesiii ben rüyanda erkek gordüm doktora gittim oda erkek dedi benim rüya doğru çıktı😊
1asel-duru Bugraninannesiii ilk gebelikte sizin gibi rüyamda doktor ultrason da pipi gösteriyordu 😂ve etrafımdakilerin yorumuyla belirtilerim hep erkek bebek belirtisiydi cinsiyet için doktora gittiğimde kız olduğunu öğrenince çok şaşırmıştım rüyaların tersi çıkıyor şimdi ikinciye gebeyim bunda hiç o tarz rüya görmedim ama bebek erkek hayırlısı olsun inşallah
Bugraninannesiii tazemommyy ay hayırlısı yaa 😂 benim 1 oğlum var 2.zor olacak diyorum doktora direk pipisini görünce şok oldum 😂 bakalım bende 1 saate gidicem inşallah görür de bişeyler söyler bana da yoksa 2 hafta sonra özel kliniğe gidicem ozaman belli olur belki 😂
Bugraninannesiii Papatyaaa__ emin olmamakla birlikte büyük ihtimalle erkek dedi bacak arası dolu dedi😂
Eminesentepe1 Bugraninannesiii bende aynıyım bir oğlum var 2. De erkek hemen de gösterdi net belli oluyor demişti doktorum 😂
Bugraninannesiii 1asel-duru ben ilkinde hiç rüyamda görmemiştim erkek oldu. Ama bu gebeliğimde ilk gebeliğimin tam tersi belirtilerde hiç ama hiç benzemiyor ilk gebeliğime daha net değil cinsiyet ama umarım gördüğü kordondur 😂
ensensr23 Cinsiyeti öğrenene kadr hep kız gördüm rüyamda. Aynı şekil doktor cinsiyetin kız olduğunu söylüyordu. Ama sonuç oğlum olacak🤭
Gizmih Bugraninannesiii banada doktorum adını söylemişti rüyamda. Kız kız diye gezinip durmuştum inanmıştım bide sonra bi baktık erkekmiş😂😂
Bugraninannesiii Gizmih keşke Bi teknoloji olsa ve hamile kalır kalmaz cinsiyetini bilsek kanda filan belli olsa dimi😂😂
Mervegvn123 Bugraninannesiii benim ilk gebeliğim 19. Haftada öğrendik cinsiyeti o haftaya kadar belli aralıklarla 3 kere rüyamda pipili bebek altı değiştirirken ve doktorun erkek dediği rüyalar görmüştüm sonuç olarak kız çok istiyordum rabbim erkek bu diye gözüme sokuyormus sımdı 36. Haftadayım sabırsızlıkla beklıyorum oglusumu
Bugraninannesiii Mervegvn123 ilk gebelikte kız da erkekte farketmiyor pek ama şimdi oğlundan sonra bidaha bebek yapsan kız da olsun onu da adayım diyorsun 😊 ben öyle oldum en azından oğlum var bide kızım olsa onu da görsem filan diye
Zeynep_Sedat Bugraninannesiii benimde rüyamda doktor kız diyordu bakalım hayırlısı inşallah gerçekte de öyle der 🙂🌹❣️bayram sonu randevum var belli olur büyük ihtimalle 15+3 olacaz o zaman
Bugraninannesiii Zeynep_Sedat Allah gönlünüzden geçeni versin inşallah 😊 ben devlet takipliyim ama ultrasonları çok iyi değil malum. Oyüzden 3 mayısa a özel kliniğe aldım 14 haftalık olucaz ozaman daha net bişey söyler sanırım doktor 😊