Baby nest almıştım ilk bebegimde, şimdi 2.de de kullanicam. İçine koyup güvende hissetmenizi sağlıyor. Ben nereye gittiysem götürdüm. Mesela kayinvalidemlere gittik yatılı, beşik vs
Yok. Yer sıkıntısı da vardı. Yatırdım ona kafam çok rahat olmuştu. Kesinlikle tavsiye ederim. Ama reflü vs. Durumu varsa onu bilemicem.