symag Aleysa ilk doğumum kolay olmuştu. Bu hamileliğimin ilk hamileligimle alakası yok ama doğumla ilgili pozitif düşünmeye çalışıyorum 🤭
handeserdes Aleysa ben korkmuyorum. 23 haftalık şu an. doğumla ilgili hiçbir şey bakmıyorum 😂 insan riskleri öğrenmeyince korku da olmuyor. doktor henüz doğumla ilgili bir şey söylemedi.
ST55 Aleysa ben hemde inanılmaZ korkularımın bu kadar erken başlaması beni geriyor, henüz 21 haftalığız ilk gebeliğim nefesim kesiliyor aklıma geldikçe iki gün önce korkudan uçuk çıktı 🙁😀 Allah yardımcımız olsun kolaylaştırsın , dua edelim bol bol
Balbebek012 Aleysa bir bebek doğurdum hem de normal doğum. Şimdi 2.ye hamileyim ben de aşırı korkuyorum sadece süreci bilmek rahatlaritıyır beni. 23 haftayı geçtik bakalım inşallah hepimiz en kolay şekilde doğururuz amin🙏
Tugce1506 Aleysa ilk hamileliğim korkuyorum ama kendimi rahatlatıp sonunda oğluma kavuşacağımı herkesin bir şekilde bebeği kucağına aldığını normal yada sezeryanın beni eksik anne yapmayacağını biliyorum 🙏❤️
AsyaCngz55 Aleysa ben çok korkuyorum daha 3. Aylık hamileyim son aylar bebeğinin sevgisi korkunu yener diyorlar ama bilemiyorum. Başıma ne gelecek bilemediğim için korkuyorum açıkçası.