3Tospikannesi anneoluyorm_ 20+2 oldu kızım 💗 dün kontrolümüz vardı boy kilo gayet güzel ama böbrek genişlemesi çıktı dua edin inşallah düzelir 😔❤
Minis122 3Tospikannesi benim oglumdada cikti canim o Sol bonrekte genisleme. Doktor dogdugunda ultrason istwrler eger sorun varsa tedavi olur demisti 2 hafta once yarin kontrolumuz var bakalim me durumda
TugSozTan 29 olduk bugün. Artık bayramdan sonra doktora iki haftada bir gitmeye başlıycaz 🍀 günler çok çabuk geçiyor