_gndz25 kalçadan yapılıyo. Önce kan tahlili yapıldı negatifse sana yatış veriyolar. İğnenin gelmesini bekliyosun, iğne yapıldıktan 5 dk sonra da çöküşün yapılıyo. Ama yanında eşinin kan grubunu gösterir bişeyle git. Benden belge istediler bende eşimin ehliyet fotokopisini götürmüştüm yanımda