Nurbanu5461 Haftamagirdi bebeğim eşikte olduğu için sezeryana alınacağım akciğer geliştirici iğne vurulmaya başlandım bu haftalarda doğurup yaşayan bebişli anneler varmı
Aayssee1323 Nurbanu5461 Hakkınızda hayırlısı olsun Allah bebeğinizi size bağışlasın insallah. Umarım iyisinizdir. Bebeğiniz de sağlıklıdır inşallah