Herkese selam. Sonunda doğurdum. İyi veya kötü sonunda pamuğumu kucağıma aldım. 17.04.2019 tarihinde sıfır sancı sıfır açılma ile doktorum hastaneye yatışımı yaptı. Propess fitil ile doğumu başlatmaya karar verdi. Yaklaşık 15 saat bu acıları sancıları çektim. Belim kasımlarım bu ağrılar inanılmazdı. Fakat asla ama asla açılmam olmadı. Psikopat gibi normal die direttim. Ben direttikçe boşa sancı çektim. Sonrasında sezeryan için hazırlandım ve yaklaşık 10 dk sonra pamuk kızım kollarımdaydı. 19.04.2020 saat 22.50 de anne oldum. Muhteşem bir duygu. Keşke çektiğim sancılar karşılığında normal olsaydı ama olmadı. Şu an sezeryan acısı çekiyorum. Yani ne kadar acı varsa hepsini yaşadım kızlar 😀😀😀