Kızlar ben 2 ay çatlatma iğnesi yaptırdım olumsuz oldu diğer ay doktorumu değiştirdim bana 1 ay dinlen vücudun dinlensin oda bi hormon sonuçta dedi bu at gittim 15 mm olmuş yumurtam çatlamak üzere dedi hemen çatlatma iğnesi yaptı ben önceleri hep karnımdan vurdular başka hastane de bu hastanede ise kolumdan yapıldı inşallah 3. Yani bu Tutar da hayırlısıyla hamile kalırım bu mübarek günde bana da dualarınız da yer verin ismim Aygül Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın. Sizler de benim dualarımdasınız sorum şu ki çatlatma iğnesi hakkı 3 diye biliyorum sizce böyle bişi gerçekten doğru mu? 4.olmazsa hangi aşamaya geçeceğiz 3.çatlatma iğnesinde hamile kalan oldu mu bu konularda bilgisi olan yazabilir mi lütfen