Merhabalar arkadaşlar bir sorum olacaktı kan testimde biraz enfeksiyon çıkmış bu tehlikeli bir durummu acaba bilgisi olan dönüş yapabilirmi korku sardı içimi doktora daha pazartesi günü gidicem muayeneye testi o zaman göstericem bebeği etkilerim bişey olurmu Allah korusun