Saat 2 de suyum sancım ve nişanım geldi hemen hastaneye gelmek istemedim saat 6 ya kadar evde sancı cektim duş aldım pilates topuna oturdum saat 7 de sancım çok gelince dayanamayıp hastaneye geldim açıklığım 3 cm olmuştu suni istemedigimi belirttim nöbetci doktor vardı o ilgilendi biraz sonra odaya çıkartıp sancı cektim kendi doktorum 8 de geldi hemen muayene etti bebeğin başı tam girmemiş kanala yamuk duruyor dedi istersen biraz sancı çek kanala girebilir de girmeyede bilir dedi ama genelde girmiyor dedi ben sancı çekeceğim dedim çünkü normal doğum istiyordum saat 12 ye kadar normal doğum sancısı çektim açıklığım 8 cm olmuştu ama hala bebeğin kafası düzelmemisti doktorum geldi sezeryan alıyoruz dedi aglayarak ameliyathaneye götürduler beni spinal yaptırdım bebeğimi karnımdan cikartip bana gosterdiler sonra sakinleştirici verip sakın olmamı sağladılar çok şükür bebeğim yanımda uyuyor rabbim tüm isteyenlere nasip etsin sancı çekerken çok dua ettim isteyen herkese rabbim bu mutluluğu herkese nasip etsin