Merhaba hanımlar 19.04.2023 11:22 tarihinde Duru kızımı aldım kucağıma. Sezeryan plânladığımız günden beri pozitif hikayeler okuyorum. Umarım beklediğiniz desteği ben sağlarım. Detaylı olarak anlatacağım sormak istediklerinizi sorabilirsiniz. Öncelikle sabah 10 da yatışım yapıldı 11 gibi aldılar. Anestezi uzmanı geldi ve spinal anestezi yapıldı. Sedyeden ayaklarımı salladım kambur oldum ve iğne yapıldı. Anlık bir acı hissediyorsunuz aman aman bir acı değil herkes hissetmedim yazmış ama ben hissettim. Sonra zaten Max 5 dk içinde bebiş doğuyor. Dokunmaları vs hissediyorsunuz ama acı 0. Bende sadece işlem esnasında göğüs kafesimde az ağrı oldu oda oraya bastırıp bebeği aldıkları içinmiş. Bebek alındıktan sanırım bi 15-20 dk sonra beni çıkardılar. 2-3 gibi anestezinin etkisi geçmişti artık ağrıları hissetmeye başladım. Aman aman ağrılar değil,dayanılmayacak kadar değil canı tatlı biri olarak söylüyorum. Ağrı ve acı var evet ama inanın bana evladınızı gördüğünüz her anda geçiyor o acı. Zaten sürekli serum takılı oluyor,sondamı uyuşuk değilken taktılar çok bir acısı olmuyor takılırken,sonrasını hissetmiyorsunuz zaten. Şu an saat sabahın 7’sinden bildiriyorum hiç ama hiç korkmayın ağrı evet var ama Allah öyle bir yardımcı oluyor ki şaşıp kalıyorsunuz. Herkes ilk kalkış çok zor demiş ama ben ilk lavaboda daha çok zorlandım dikiş yerlerim acıyacak diye tam yapamadım yürüdükçe açılıyorsunuz sürekli yatmayın evet yatında ağrı en minimumda ama ne kadar erken toparlarsak o kadar iyi diye düşünüyorum . Baş ağrısı ve bel ağrısı vs çok olmadı. Biraz uzun oldu 🥰 aklınıza gelenleri sorabilirsiniz. Dua edin bebeğim yeterli beslensin ve sarılık vs olmasın bir an önce evimize gidelim. Sağlıcakla kalın💞