Gulannee 6:20 den beri sancım var karnım çok ağrıyor hiç geçmedi herseyi denedim sürekli pozisyon değiştiriyorm ama durmadı. Bebek geliyor olabilir mi 40+1 günlük olduk
Burrccu Gulannee ay bende 39+3 üm. Uykumdan uyandım, sanki böyle gazım var tuvaletim gelmis gibi bi sanci gibi bisey oluyor karnımda hissediyorum ama biraz durup gidiyor, boyle bisey mi sizdeki de? Ay hadi ins dogum sancisidir
Gulannee Karbeyazi25 suyum yada nişanım gelmedi ama açılma varmi yokmu bilmiyorum hemen gitmem mi gerekir.
minnakannesi08 Gulannee bence gidip baktırmanda fayda var canım haftan gelmiş ağrında varmış hem için rahatlamış olur
Gulannee Burrccu evet evet aynı öyle ama çok şiddetli. Tuvaletin gelmiş gibi oluyo ishal ağrısı gibi değişik birsey
momlife_7 Burrccu ya bende 35 haftalık hamileyim bende de böyle oluyor acaba bende ki gaz sancısımı anlamadım 😣 karnıma falan ağrı giriyor dün de vardı bu sabah geçmişti hafif yine başladı ama anlamıyorum 3 gün önce kontrolüm vardı sancım bile yoktu hiç şimdi neden olur böyle
Burrccu Gulannee ay tuvalete oturdum bende buyuk tuvaletim var gibi geliyor ama hicbisey yok kabızmıyım bebekmi anlamadim gitti😂🤣🤣
Gulannee Zeynepece1 evet bnde öyle düşünüyorum ama birde ilk olunca endişeleniyorum birsey olurmu diye.
Burrccu momlife_7 hic bilemiyorum ama normal alistirma sancilari olabilir sizinki, benim nisanim geldi bu soyledigim agri sonrasinda, suan hastanedeyim❤️ muhtemelen dogum olacak🥹
momlife_7 Burrccu sağ sağlim kucağınıza alın inşallah canım 🥹❤️ evet haklısınız benim karın ağzım tuvaletmis çözdüm sorunu geçti sonra ağrım demek ki dünde ondan agırıyormus kabızlık çekiyorum gaz sanıcısı bende çok şükür geçti 🤲🏻 doğumunuz kaç haftalık olacak canım
Burrccu momlife_7 Emos07 dogdu minnosum❤️🥰 ishal sancisi gibi girmisti bana, ve giderek artmaya başlamıştı. Zaten gun icinde randevum vardi doktorum hazirlanip gelin bi bakalim dedi🥰 sezeryan Doğum oldu❤️
ozi086 Herkesin suyu ve nişanı doğumdan önce gelmez doğum anında gelen çok bence bekleme haftan dolmuş çünkü