Bussss11 Kızlar kaşıntı sebebiyle doktora gittim ve gebelik kolestazı diye bir şey olmuşum hastaneye yaptırdılar. Aynı şeyi yaşayan var mı acaba ?
Gunisigim Bussss11 benim ilk hamileliğimde olmuştu. 30. Hafta gibi başlamıştı kaşıntılar doğuma kadar devam etmişti 🤦🏼♀️ Berbat bişeydi özellikle ayak, bilek bölgesi şiddetli kaşınırdı
Busraaaa35 Bussss11 deli gibi kasindim ve tansiyonda yükselmeye başlamıştı, doktor et ve yumurtayı kesmemi söylemişti,varsa perinatologa gitmenizi tavsiye ederim,sıkı takip gerekiyor sanırım
Gamzegll Bussss11 Ben yaşadım yaşamaz olaydım o kaşıntı offf offf 33 te kolestaz oldum 35 te doğurdum
Bussss11 Busraaaa35 zaten perinatoloji takipliydim yatışım yapıldı şuan hastanede yatıyorum. Karaciğer enzimlerime ve safra kesesi asitine bakıldı yüksek çıkınca yaptırdılar. Bebeğe direk etkisi olduğu için riskliymiş
Bussss11 Gamzegll evet gerçekten çok kötü.. doktorlar mı aldı doğuma yoksa sancınız falan oldu doğumunuz mu başladı
Tugceaybr Benim doktorum 30 haftadan sonra kaşıntım olduğu için kan testi yaptı birşey çıkmadı özele git demişti asit kolestazı testi için kaşıntım geçince gitmedim kötü mü yaptım bilemedim hanımlar bakar mısınız 37+6 haftadayıM
Neslihan-13 Bende koleztazim kaşıntıyla anladık karaciğer enzimlerim yüksek çıkınca uzmana gast. Gittim safra asitleri testi yüksek çıkınca koleztaz dediler ursomed kullanıyorum o hafifletti kaşınmayi ama yinede sıkı takip yapılıyor perinatalog tarafından haftada 1 safra asitleri testi yapılıyor ve bebek için erken doğum önerildi benim şansız yanım 24. Haftada başlaması oldu ama çok şükür 33. Haftaya geldik değerlerin yüksekliğine göre hareket ediyorlar senin kaç çıktı değerlerin
Bussss11 Neslihan-13 çok şükür canım, safra asiti 22 akciğer enzimim 180 çıktı benim, senin değerlerin nasıl
Neslihan-13 Bussss11 Benim 40 safra asitleri şuan nasılsın ursofalk kullanıyor musun bebek nasıl hastaneden çıktın mı
Bussss11 Neslihan-13 21 di ilk hastaneye yattığımda bütün tekrar yapıldı daha çıkmadı karaciğer enzimlerimde yükselme olmuş çıkarmadılar hastaneden kontrol altında tutuyorlar.