Merve1954 Arkadaşlar iki gündür karnımda ya dönüyo gibi his yada böyle bi yerde toplanıyomuş gibi yani ben öyle yorumluyordum bi tarafımda sertleşip kalıyo yaşayanınız varmı yada bi sorun falan mı var acaba randevum bayramdan sonra çünkü
cennetinsusu Merve1954 Sürekli olmuyorsa sıkıntı olmaz. Günde kaç kere oluyor? Eğer çok sık oluyorsa acile görünün. Normal şartlarda yalancı sancı deniliyor.
Sevkiye52 Merve1954 39 uncu haftadayim bn evet 30 da yalancı kasilmalarin oluyor ve doğuma kadar devam ediyor ve çocuk ayağıyla yada eliyle gerdigj için vücudu anneyi mahvediyor sağlıkla kucağına al insallh
Sevkiye52 Sureyya1 son iki günüm kaldı fakat Bi acilma yok bide diyabet çıktı bnde normal doğum biraz zor gibi