Arzum_aktn0 Kızlar 38 haftanın içindeyim karnım çok sert ve karnımda yarım dakika süren bi sancı giriyor. Dakika tuttum 2.46 da girdi sonra ki sancı 3.46 da girdi. Doğum sancısı olabilir mi acaba?
Babymarinsmom Arzum_aktn0 sanki biraz daha kısa olması gerekiyor diye biliyorum doğum sancısının canım bende 38+4 deyim genelde geceleri çok sancım oluyor 25 dk da bir oldu benim de bu gece asagıya doğru da çok dazla baskı yapıyor
Gulsen20 Arzum_aktn0 Ben 36 haftalik hamileyim ayni senin gibi oldum hastaneye girim Nst yaptilar (Braxton-hicks sancisi dedi doktor yeri daraldikca iyice şidetini artiriyormuş hem kanala iniyo bebek yavaşdan
Arzum_aktn0 Gulsen20 aynen dediğiniz gibi yalancı kasılma sanırım çünkü 1 2 dakika önce tekrar kasılma oldu
Gulsen20 Arzum_aktn0 merka etme canım sag saglim kuşağna al inşaALLAH yalancı sacı dogum sancısı az sürüyor bildigme gore ilk Hamileligim Pek birşeyde biomiyorum 😂❤️