hvvyldz Aynı gündeyiz bende 36+4 benım de karnım çok yukarda ve artık dediğin gibi aşırı zorluyo nerdeyse doktora dicem alın bir an önce
waldorfb İnan ki doğurmanın karın inmesiyle alakası yok doğumdan 2 saat önce eşimle fotoğrafımız var karnım göğüslerimin altında yapışık resmen dimdik 🤣🤣 hiç inmedi ve öylece doğum yaptım