Fbtek123 Kızlar doğuma iki hafta kaldı bayram için kaynanamgile geldik evde ilaclarimi unutmusum 3 4 gün kalacaz bu süre zarfinda ilaclarimi icemiycem Bi sıkıntı olurmu acaba kafama.cok.taktim
BirTim Fbtek123 aksatmadan içmen gerekiyor diye biliyorum canım, doktorum bana belli bir saatte mutlaka düzenli içmem gerektiğini söylemişti. 5000iu demir ilacı, gyno ferro sanol ve imom kullanıyorum bende. Alabiliyorsan eczaneden al derim 🙏
Atiyeg Tripkolikkkiz demir ilacını bence kesinlikle 1 gün bile aksatmamalısın kanaman olmaması için çok önemli
Bfmom Atiyeg kanaman olmaması derken anlamayadim. Bazen bende unutuyorum içmeyi de. Ne gibi sakıncası olabilir?
Gumus25 Bfmom demir ilaciyla kanamanın Bi alakası olduğunu sanmıyorum. Bende unutuyorum ya da hiç içmeyenler var bana alakasız geldi
Atiyeg Bfmom demir yani ferritin eksikliğinde anemi meydanı gelir ve bu da kanı yani hemoglobin seviyesini düşürür.
Atiyeg Gumus25 demir yani ferritin eksikliğinde anemi meydanı gelir ve bu da kanı yani hemoglobin seviyesini düşürür.
Atiyeg Nurse2018 yani bir de adınızı nurse yapmışsınız bende hemşireyim en çok sizin bilmeniz lazım demir eksikliği anemisinin gebelikte yaratabileceği sıkıntıları
Bfmom Atiyeg ama zaten eger kanda eksiklik varsa sıkıntı yaratmaz mi? Benim tüm değerlerim normal aslında. Ama doktor yine de kullandırıyor. Bir kaç gün unutsam değerlerim pat diye düşmez herhalde.