Fik esraEb benimde dün 20 sanıyordum bir doktora gittim özelde yurt dışındayım 19+5 çıktı 2 gün geriden gidiyor ama o zamanla değişiyor 😊
esraEb z2944 devlet hastanesinde yaptırdım. Herhangi bir ücret ödemedim. Kadın doğum doktorum da devlette o yönlendirdi beni
esraEb Fik amin allah razı olsun. Rabbim dileyen herkese nasip etsin vatana millete hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar inşallah 🙏
esraEb z2944 yok ben Sakarya’da yaşıyorum. Araştırma hastanesinde yaptırdım. Doktorum kaşeli bi kağıt verdi radyoloji bölümüne gittim detaylı ultrason için doktorum randevu almamı söyledi dedim sonrasını oradaki görevli halletti.
Ozilili Ben de iki hafta sonra yaptıracağım özel bir kliniğe gidiyorum orada yapıyorlar. İlla bir perinatologa mı gitmek gerek. Yaşadığım şehirde yok. Bi arkadaşım da bu klinikte yaptırmış çok iyi baktı dedi. Kafalar karışık 🥲
esraEb Ozilili hiçbir fikrim yok ama bence her işi uzmanı yapmalı. Bi Türkçe öğretmeni matematiği ne kadar iyi anlatabilir. 10 da 1 belki daha iyisi çıkar ama o şans da bizde var mı bilinmez 😄
Zehra-12455 Gam Ben devlet hastanesinde baktırdım yani gayet güzel ve detaylı bir şekilde de baktılar