37 haftalık gebeyim yatarken bebeğimin hareketlerini hissettim aşırı fazlaydı bir sıkıntı yoktu hep sağ tarafımda hissettim birden içimden bir şey koptu ve sol tarafımda dayanilmayacak bir kopma hissettim bu nedir acaba bebek hala makat gelişte dönme belirtisi mi yoksa başka bir şey mi ???