Dilaraagkkk Kızlar 20. Haftamdayım bugün temizlik ve misafirle geçti günüm sonra farkettim ki ayaklarım da şişlik olmuş normal midir
Nuross Dilaraagkkk normal canım bende de ödem o haftalar da başladı 5.aydan sonra ödem yavaş yavaş başlıyor zaten
ArvenMom Dilaraagkkk maden suyu tüket içine limon dilimi at bol su tüket tuzlu şeyler yeme çok ayaklarını yukarıda tut ödemin biraz olsa hafifler