Kumru_6694 Kızlar yenidoğan bebek bezi için bebeğin tahmini kullanımı nedir 1 numara için tecrübeli bilen annelerim cevaplarsa sevinirim sormak istedim hemen büyüyormuş bebişler çünkü ortalama 160 ideal midir acaba
Sibel01ezgi Kumru_6694 ideal zaten cabucak buyuyo ve ilk ay cok sık degisiosun altini.1 no yrterli hemen 2 ye geciyosun
Jesca Kumru_6694 ben yanlış hatırlamıyorsam eğer üç yada dört paket falan kullanmıştım bebeğim gün içinde çok fazla çiş yapıyordu o zamanlar..sonra hızla kilo aldığı için değiştirmiştim numarasını
Kumru_6694 kahvesever__ canım 1 numara alcam zaten De hani kaç adet gidiyor bu 1 numara tahmini onu hesaplayamadım ben
miraninannesi_ Ya kadın kaç adet diye sormuş biride dememiş tahminin 200 tane harcamışımdır diye ay çok güldüm :)))))))))))