

Kızlar aklıma düştü erken gebelik testi yaptım , regl düzensiz olduğu için günüme ne kadar var bilmiyorum geçen ay 20 sinde olmuştum , 2-3 dk içinde silik çizgi oluştu sizce pozitif olabilir mi ? Daha önce kürtaj olmuştum hemen ümitlenmekte istemiyorum 🥺