Benim doktorum da kremi önermedi ne kadar silersen sil yine çocuk emerken krem kalıntısı emermiş her emzirmede de yıkayamıyorsun göğüsleri krem de ne kadar zararsız olsa da emmemesi gerekir onu dedi doktor gümüş kapakta süt de birikiyor gün içerisinde birken öksür bile iyileştirir dedi bana çok iyi geldi gümüş kapak
krem de denedim ama işe yaramadı gümüş kapak 1 gecede bile iyileştirdi diyebilirim doğru emzirmeyle birlikte hiç bir ürün kullanmadan rahatlıkla emzirebiliyorum şuan