Ozgenbyk benimde ilk bebeğim kızdı canım, sabah mide bulantısı ile uyanırdım, koku hassasiyetim çok fazlaydı. Şimdi 6.ayımızdayız ve erkek bebeğe hamileyim. Oğluşumda bu belirtilerin hiç birini yaşamadım sadece halsizlik ve sürekli bir uyuma isteği oldu. Tamamen farklı bir hamilelik geçiriyorum. Karnım kızımda yanlara doğru büyümüştü, bunda resmen sivri sivri öne doğru gidiyor.