Mart ayında kimyasal gebelik geçirdim korunmasız şekilde devam ettik bat 29 nisan yumurtlamamın üstünden 4 gün geçti şuan ara ara kahverengi lekenleme gibi akıntı tarzı bişeyler oluyor geçen ayda aynı bu şekilde olmuştu kimyasal geçirdim korkuyorum tekrar aynı şey olursa diye normalmidir acaba varmı böyle durum yaşayan