Yasomia Merhabalar, 3 aylık hamileyim. Karnım buyudü.. sabahları dumduz uyanirdim, simdi 5 aylik gibiyim. Boyle erken belli olanlar var mi acaba 😑☺ sevgiler
Aysee1123 Yasomia Dert etmeyin yapıyla alakalı olsa gerek bende 3 ayı doldurdum mesela sadece akşamları yemekten sonra şişkinlik oluyor. Ama gündüz karnım düz hamile demezsiniz. Zayıf birisiyim boyumda uzun. Herkeste farklı oluyor
Azra00 Yasomia ilk 3 ay şişkinlik oluyor o yüzden çıkmış gibi duruyor benimde öyleydi şuan 22+4 olduk hala göbek belli değil
ArvenMom Yasomia şişkinlik canım şuan o haftalarda bende doğurcak gibiydim ama bi süre sonra geçiyo 20 den sonra yavaş yavaş asıl göbek çıkıyo hele son zamanlar zortluyo bi anda
Ndkr Yasomia ben ben 🤣🤣 3 aylıkken 5 6 aylık gibiydi bazıları gereksiz ikiz heralde hehehe yapıyordu ay ne sinir oluyordum ama erkenden bebeğinizi sevip hissedeceksiniz bu bir artı 🤗🤭 ayrıca 30 haftayı bitiriyorum şu an tek sıkıntım kocaman karnımla yaşamaya adapte olmak ama ama çok minnoş patates oluyoruz erken göbüş pardon bebiş belli olanlar olarak 🤣🤣
ttugba92 Valla benimde cikti. 4 aylik olduk sanki 6 aylik gibiyim. 11. haftadan cikmisti daha gobus. Bugun 4.ay itibariyle pantolonumun dugmesini ilikleyemedim. Bana da cok erken geliyor millet 6. ayinda hamile kiyafetine geciyor. Ama yapi meselesi sanirim. Bebis haftasina uygun ilerledigi surece sikinti yok :)
Mhmtefeaysnr Yasomia benimkide 3 aylıkken filan çıkmıştı ama bebek mi göbek mi artık çok hızlı kilo aldığım için bilemedim 😅