Hanımlar ben genital bölgemi jiletle alıyorum daha önce hiç ağda yaptırmadım. Hamilelikte de kasılmalardan dolayı tavsiye etmiyorlar açıkçası korkuyorum da. Doğum esnasında ya da çatal muayenesinde ulaşamadığım yerlerde kıl kalırsa diye çok korkuyorum. Sizin bu konuda bir tecrübeniz var mı? Ne yapabilirim sizce?