Lgg Kızlar 32 haftaligim ama belim çok ağrıyor yatarken kalkarken uyurken çok zorlanıyorum Yemek yaptığımda falan belim çatlıyor oturduğum yerden kalkamiyorum, yürüyüşe çıkıyorum belimin ağrısından yürüyemiyorum sürekli oturmam mi gerekiyor 😂
Kardelentrkylmz Lgg al bende o kadar hatta bugün belimde bir şişlik hissettim acaba nedeni nedir doktora danışmam gerek
miraninannesi_ Lgg benimde öyleydi çok fazla ağrım vardı resmen kitleniyordum üzerine soğuk algınlığı oldum doktor parol bağladı serum olarak meğer enfeksiyon da varmış o belimi geçirdi dikkat et belki enfeksiyon vardır efsane kötüydü şimdi çok iyiyim 35 hafta
Lgg Kardelentrkylmz Evet sormakta fayda var Bende belim çok ağrıyor dediğimde normal demişti doktorum ama bu ağrıda fazla Biraz fazla kilo aldım acaba o yüzden mi diyorum
Damlakahriman Ben 1 haftadır yatakta dönemiyoeum bacağıma vuruyo artık gğn içinde hiçbir şey yapamaz haldeydim bugün hafifledi nedendir bilmiyorum 34 haftalıpım tahminimce yer yapıyor diyorlar ya çocuk döndüğü için yer yapıyo olabilir diye düşündüm 1 hafta sürdü hafifledi yada soda içtim onun faydası oldu bilmiyorum doktor normal dedi
Lgg Damlakahriman Ya aslında benim çok garip gelecek ama yedinci haftada falan başlamıştı bel ağrım ama tabi şu an çok çok daha fazla. Bende magnezyum kullanmaya başladım umarım fayda eder geçer