Basak3503 normalde akıntım oluyordu yapışkan beyaz renkte bu sade bildiğiniz su dökmüşüm gibiydi. Pazartesi günü gitmiştim kontrole ve her şey yolunda demişti doktorum dün ve bugün de böyle olunca endişelendim açıkçası. Herhangi bir problemim yok şuan. 2 hafta sonra detaylı oluktrasona gideceğim beklemeli miyim hemen gitmeli miyim bilemedim 😶