Aysegul-26 Kızlar iyi akşamlar 22 haftalık hamileyim şu aralar göbek deliğimin üst bölgelerinde ağrı var bastırınca daha da ağrı yapıyor bu neyden kaynaklı olabilir midem mi ağrıyor anlamadım gitti başına böyle bişey gelen var mı
Hilal2901 Aysegul-26 benim de öyle. Göbek deliğinden akıntı gelirse söyle dedi doktorum. Gerginlikten acıyor bizimki bence
MadameHappy34 Aysegul-26 ben de çatlaklar oluşurken ağrı başladı zamanla da haritaya döndüm :) şimdi de kaşıntı eklendi..
Mrvkkkk Aysegul-26 bende 21. Haftadayım bende de ağrı var mide ağrısı sandım acile gittik dayanılmaz olunca idrar yolu enfeksiyonu ve kum döküyormuşum
Meryemaydin Benim de ara ara oluyor. Doktorum normal dedi. Zaten ağrıyan kısım tarafında bebeğin başı olduğu çok belli.
Aysegul-26 Meryemaydin ama bebek daha aşağılarda olması gerekmiyor mu benim hemen hemen göğsümün altı göbek deliğimin üst kısmı
Kurtiremmm Aysegul-26 evet çok acıyor bazen benimde pozisyon değiştirince geçiyor ama doktoruma sormuştum hatta ayakları yada totosuyla ittiriyor sanırım demişti 🤣
Tubaut Aysegul-26 benimde acıyor göbek deliğim sızlıyor sürekli gün içinde bebeğimin ayaklarını orada en çok orası geriliyor muhtemelen birde benim ilk doğumumda o bölgede bi kas yırtılması olmuştu zararı yok ama ondan kaynaklıda olabilir dedi doktorum