Portredekitirtil Selam kızlar🤗 Bebişlerin doğumu için hediyelik düşündünüz mü? Neler yaptırdınız yada ne yaptırmayı düşünüyorsunuz. Çok güzel seçenekler var magnet, lavanta kesesi, şekerler, kolonyalar vs. Hadi paylaşında fikir olsun💮🌸🌺
Portredekitirtil Etkinmhmt İkiside çok güzel😍 Bende kendi emeğim olsun uğraş olsun diye bişeyler yapmak istiyorum kapı süsü harika olmuş👍🏻
Tubaakin Gozdearztrn https://instagram.com/en.hediyelikk?igshid=YmMyMTA2M2Y= Bu sayfadan bulabilirsiniz :)
Tubaakin Portredekitirtil tanesini 12 tlye yaptırdım isim belli olmadığı için etiket bastıramadım tabi ben 🥲
Ecilata Bana bebek hediyelikleri cok sacma geliyo artık annen kayınvaliden dısında coğu kişi işin sonunda onları atıyor bu zor zamanlarda ihtiyacı olana bir çoçuğa maddi yardımcı olmak daha güzel olur hem çoçuğunuzun gelişini daha güzel bi hediye ile karşılamış olursunuz gelen hiç bi misafir hediyelik yok mu demez hadi diyen oldu derseniz ozaman dersiniz hediyelik yerine başka bir çoçuğu sevindirdim diye