Rmysa41 Kızlar 20 haftalık oldum tam ve sırt üstü yatinca sanki karnimda bişey dönüyor pıt pıt biseyler atıyor midemde kelebek uçuşuyor sanki atınca sizce bebek hareketimi yoksa bağırsak hareketlerimi
Mutlulukkk Rmysa41 size de bir hayrli olsun birakiyorum şuraya 😂 bebisinizi artik hissedebiliyorsunuzzz 😋😋😋
Rmysa41 Ozge56 şurada 2 3 gündür pıt pıt şeklinde hissediyorum ama az önce farkettim bişey hareket ediyor sırt üstü yatinca pıt pıt atiyor