BirerkekBirkiz Kızlar bugün doğum yaptım çok şükür sezeryan oldu ikinci bebeğim 🫠 sorum şuki aşırı öksürük ve balgam var dikişler patlayacak sanki ne yapmam lazım gazda çıkmadı 😞
dilinkopsunemi-bisus BirerkekBirkiz kuzum aynı durumdaydım bende sebepsiz öksürük ve balgamım vardı doktora söyle sana hava versin çok yumuşatıyor gaz çıkarmanın çaresi de bol yürüyüş