Busra_er1 anneannem asiye çocukken hep kızım olursa asi koycam derdim hem anneannemi çok sevdiğimden hem tuğba büyüküstünden etkilenmiştim oğlum da asil kızım olacak şimdi kardeşim hatırlattı geçen böyle diyordun uyumlu da diye sonra dedim aman ergenliği nasıl olur asi ismini tekrar düşünün bence