31 haftalık gebeyim prednol 16 mg’ı 12.haftaya kadar kullandım daha öncesinde 3 tane kaybım ve pıhtılaşma sorunum olduğu için bağışıklık sistemimi baskılayıp bebeğimi tehdit olarak algılayıp vücudumdan atmak istemesin diye kullanmıştım vücut gebeliği kabul etsin diye