Dudumundo Kızlar bugun kontrolüm vardı. Bebeğin başı aşağıdaymış. Doğum pozisyonunda yani. Bu normaldir dimi? Yani erken doğum falan bebek pozisyon aldı diye olmaz dimi?
Nazyapiyo_ya Dudumundo kuzum, doğum pozisyonu almış la bebek kanala inmiş arasında fark var 😊 seninki normal doğuma uygun pozisyonu almış demek oluyor yani erken doğumluk bi durum yok