Sedosh Kızlar selam yenidoğacak bebeğime hastanede verilecek takım hariç eve gelincede giymesi için takımlar almak istiyorum ancak yenidoğan mı almam lazım 0-3 ay mı genelde Yenidoğanlar hastane çıkışı olarak geçiyor
elvinimmm Sedosh ben hastane çıkışı da dahil hep aldiklarimi 0-3 aldim 6 takım bikac takimda 3-6 aldım
Selisce Sedosh ben geçen cuma günü doğum yaptım 6 takım yenidoğanı var ve keşke daha fazla alsaymışım dedim çünkü bunlar bile büyük oluyor 0-3 ayın içinde kayboldu çocuk
Ahsenveannesi Sedosh ilk doğdugunda 0-3 büyük oluyor 2-3 tane yenidoğan alsanız diğerlerini 0-3 ay alsanız daha iyi ilk çocuğum 15 günlük olunca yenidoğanlar küçülmeye başladı bile
Sedosh elvinimmm hastane çıkışları 0-3 aylık uygun oluyor değil mi yeni beden seçerken hangisini seçmeli miyim doğduğunda giymesi için
Bfmom Sedosh bazıları 0-1 oluyor bazilari 0-3. Cabuk büyüdükleri için 1 takim hastane çıkışı hariç geri kalanı 0-3 aldım ben.
elvinimmm Sedosh beden olarak bence 0-3 al yeni dogan yazanlar dahada ufak oluyo bari 0-3 alsan biraz daha fazla giydirirz
Azra00 Bi tane 5li yada 10 lu hastane çıkış seti alın diğerleri 0-3, 3-6 ay tercih edin doktorum bile bana yeni doğan çok alma hemen büyüyor giydiremzsin demişti 😇
Sedosh Azra00 peki hastane çıkışından extra biraz büyüyene kadar ne giydirmeliyiz sürekli kıyafet kirletecekler mecbur alınması gerek değil mi yinede yenidoğan
Sedosh Bfmom peki hastane çıkışından extra biraz büyüyene kadar ne giydirmeliyiz sürekli kıyafet kirletecekler mecbur alınması gerek değil mi yinede yenidoğan
Bfmom Sedosh işte bence 0 3 alın. Biraz büyük gelsin nolucak ki. Yeni doğan takımları çok küçük. Bebeğimiz çok kilolu doğarsa onları 20 gün bile giydiremeyiz bnce. Ben 0-3 aldim o yüzden. Yenidogan olarak sadece bir tane hastane çıkışı var 10 lu takım. Onu hastane de giydiricem eve gelince 0-3 leri giydiricem. Çok az bol durur bisey olmaz 😊