Kizlar merhaba, 14+4 deyiz bugün kontrole gittim doktor sadece rahim kasilması icin magnezyum verdi. Folik asit kullanıyordum onunla ilgili bisey demedi, demir takviyesine fln geçmedi. Kan, idrar tahlili falan yapmadı. Normalde bu haftalarda folik asit bırakılıp demir, b12 fln verilmiyor muydu ? Sizlerde nasıl oldu ?