lilith07 bende 16+3 teyim 3 4 gündür var aksam yemek yerken oldu birden sonra dikkat ettim özellkle yemek yerken, telefonla konusurken nefes nefese kalıoem gebeliğin basından beri yatıyorum riskliçgectiği için, acaba sürekli yatmak da tetiklemiş olabilir mi bilmiorım, birde dogru nefes almayı zaten bilmioeız yemek ve telefondayken burundan almaya calıstgm için belkide derin alamıyoe gibi hissediyor olabilirim.