Herkese merhaba sevgili anneler… pazartesi gününde gündüz başlayan bir kasık ağrım var ilk gun ayaga kalkamayacak derecedeydi ne zaman ayaga wcye bile gitmek icin kalksam asiri ağrır iki buklum giderdim. Sonraki günler hafifledi ama yinede geçmedi aşırı aşırı bir agrim mevcut. Bu haftalarda benim gibi olan var mi acaba…