Öncelikle kızlar banada nasip oldu buraya güzel bir hikaye yazmak. Allah hepimize güzel doğum, sağlıklı evlatlar nasip etsin🐣
Dün geceden beri idrarımı yaptıktan sonra sanki bidaha idrarım varmış gibi geri tuvalete dönüyordum ve iç çamaşırım ufak ıslanıyordu. Kaçırıyorum sandım ve sabaha kadar bekledim🫠 Sabah 7de yine tuvalete gideyim dedim fakat durduk yere iç çamaşırım ıslanmıştı yine idrar kaçırmış gibi. Bende iç çamaşırımı değişirken bu sefer yere geldi az bişey suyum bende eşime koklattım kokmuyordu hemen kaldırdım eşimi kalk hastaneye gidiyoruz dedim 🤭 zaten peşine hemen sancım başladı🥹 2 dakikada bir🥹
Taksi beklerken o ara bahçeyi turladım basamak inip çıktım sancı geldikçe çok gerildim ama sürekli geçeceğini kendime hatırlattım ve kendimi toparladım düzgün nefes almak çok önemli🤭
Acile geldiğimizde nstde sancı çıkıyordu ve doktor çatı muayenesi yaptığında 6cm açılma olduğunu söyledi😦(önceki muayenede çatımın dar olduğu söylendi ve ailemde kimsede böyle açılma olmamıştı) fakat bebişin nst sini dr beğenmediği için acil sezaryene alındım. Gece bişeyler yediğim için spinal yapmak istediler ve inanın sinek ısırığı bile denemez o kadar ince bir iğne gram acımadı bende. Hemen uyuştum zaten 10-15 dk sonrada güzel oğlum katıldı aramıza🥹 meğer kordonu boynuna dolanmış beyfendinin. Doktor geri dikerken ayaklarım oynamıyor yardım edin diye ortalığı katmış bulundum çünkü panik atağım var ve böyle şeylerde çok bunalırım🥹 hemen sakinleştirici verdiler ve ben yarım saat uyumuşum çıkınca çok sakindim aklıma ayaklarım bile gelmedi espiri yapıyordum😂 daha sonra odaya alındım 2 saat sonra bidaha ortalığı birbirine kattım yardım edin ayaklarımı hissetmiyorum ilaç verin diye gerçekten nefesim daralıyor böyle şeylerde🥹 daha sonra hemşireler geldi ve çocuğumun bana muhtaç olduğunu emzirmem gerektiğini söylediler artık sen annesin sakin olmalısın dediler ve süte geçer diye ilaç vermediler. Arkadaşlar meğer ilaç yavrumun kokusuymuş… beni öyle sakinleştirdi ki…
Daha sonra uyuşukluğum geçti yürüdüm gezindim. Sütüm ilk gelmedi fakat 15 dakika bebeğimi kucağımda tutup kokusunu alınca sütüm geldi mucize gibi🥹 o kadar boş yaşamışım ki… o gelince anladım herşeyin en anlamlısının o olduğunu…
Ben dirayetli bir insan değilken sezaryenden ayağa kalktım heryeri gezindim tuvalete ikinciden sonra kendim gitmeye başladım çocuğumu kendim kucağıma alıp emzirdim… hepsi mucize gibi önceden dense yapamam sanardım ama annelik iç güdüsü öyle bişey ki herşeyi yapabilicek gücü kendimde buluyorum🥹 negatif hikayeleri okuyup kimse kendini korkutmasın bebeğimiz ne zaman isterse öyle geliyor. Allahım sağlık sıhhat versin gerisi hemen unutuluyor arkadaşlar🥹🐣
Sormak istediklerinizi müsait oldukça cevaplarım🥰 Tuzla devlet hastanesinde doğum yaptım evrenin tüm iyi ve pozitif insanlarıyla karşılaştım. İlgi alaka temizlik özelden daha iyidi🥰