Birbebetoannesi Tanembebek5 o marka çok güzelllll🤗 güzel günlerde kullanın , bakayım teşekkür ederim :))
Birbebetoannesi yaseminaltintas İyi günlerde kışlanın 🌷Gerçekten her şey aşırrıııııı pahalı, mediamarkt, Teknosa ve vatan computera baktık şöyle bi internet en uygunu ama oradan da fatura ya da garanti süreci ailem sıkıntı yaşadı o yüzden korkuyorum biraz :(
yaseminaltintas Birbebetoannesi Turkiyede vergi yuzunden pahali ben de arastiriyorum nerede tanidik varsa yurtdisindan getirebildiklerimizi getiriyoruz
Minigininannesi Birbebetoannesi canım aldın mı bilmiyorum firma faturamı gönderdi bir problem yok trendyolda biyazal diye bir firmadan almistim
gizemakk Birbebetoannesi biz xıomi mi moplu robot kullanıyoruz 3 yıldır ama yeni dyson aldık v10 acıkcası dyson kullandıktan sonra roboto cok da gerek olmadıgını gördük
Birbebetoannesi gizemakk Dyson kalitesi başka katılıyorum kablolusunu kullanıyorum bende. Aslında evde 2 küçük çocuk olucak(2.ci geliyor kısmetse) yapamadığım zamanlarda günlük için yeterli olabilir mi acaba robot
Mervegvn123 Birbebetoannesi xiaomı vacumm mob 2c kullanıyorum canım 2 yıldan fazla oldu alalı benım içime mobu sinmiyor kullanmıyorum ama süpürgenin cıkardıgı tozdan gayet memnunum
Sadiyes Birbebetoannesi vacum mop yerine v5 öneririm xiaomi ama suan nekadar bilmiyorum. Ben kullanıyorum cok memnunum süpürülmüş evde çalıstırmama rağmen bir toz topluyor ki sormayın iyiki almsm
Burcumommm Birbebetoannesi günlük için yeterli bence ben onu bir yandan çalıştırıyorum istediğim yerleri kendim süpürge açıyorum koltuk vs bitiyor işim. Biz de ikinci çocuğu öğrendiğimiz gün sipariş ettik😁
Mervegvn123 Birbebetoannesi biz letgodan birinden faturalı garantılı sekılde aldık o dönem sıfır kutuluydu elden oldugu için 2500 lira civarındaydı 2000e almıştık
ozgeks Birbebetoannesi kesinlikle roborock. s5 i var ben de. ama alacaksan daha üst modellerde kendi haznesini boşaltma özelliğ bile var. diğer robot süpürgelerde yaşanan hiçbir probşemi yaşamadık, memmunuz
Birbebetoannesi Sadiyes çok teşekkür ederim :) memnun musunuz acaba , motor gücü garanti süreci ne kadar
Sadiyes Birbebetoannesi valla cok memnunum ben 3 farklı çekiş gücü var mop da yapıyor. İçine su doldutıyorum. Bezine deterjan sürüyorum mis gibi yapıyor. Hatta arkadaşlarım kahvaltıya gelecekti geceden ayarladım sabah 8 de süpürsün silsin mutfağımı salonumu diye bi uyandım her yer miss gibi kokuyor tertemiz 😄 7-8 aydır kullanıyorum memnunum süpürülmüş temiz evden bile bir toz topluyor inanamazsınız