Mrymclskn Ozge818 bende pazartesi günü 5800 e ankara merkezli bir yere gonderılerek yaptırcam ınsallah sonuc temiz gelir inşallah riskli benımki
zmr_enby2 Mrymclskn Kontrole gidicem 26sında canım inşallah gelişimi ilerlemiştir de gerek kalmaz 😔 yoksada düşüncem 😔
gl12cn34 Ozge818 aç tok farketmiyor ama kan sulandırıcı kullanıyorsanız o gün içmeyin kan verene kadar
Ruhsuz Kubrakarahan iğne veya hap farkediyor mu ama bir gün kullanılmamasi da kötü sonuçlar doğurabilir Allah korusun
Mrymclskn zmr_enby2 Allah hiç birimize korktuguna uğratmasın bizimde ense kalınmış ınsallaj negatif gelir sonucumuz
zmr_enby2 Ozge818 Ya 🥰 çok şükür canım maşallah 🤲🏻 Rabbim sağlıkla kucağınıza da almayı nasip etsin inşallah ❤️
Ozge818 Beyicee sabah kahvaltı yapıp oglen gibi gıttım verdım bırseyde demedıler sanırım kan gorunce yada kan verınce kotu olmayalım dıye tokluk tercıh edebılıyorlar